حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
حجاب خون بهای شهیدان
عشق به خدا
نویسنده لیلا | تاریخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394

 سعی میکردم که مثل فرهنگ خانواده پوشش داشته باشم سنگین لباس می پوشیدم اما چادری نبودم درست مثل مادرم اعتقاداتمم به جا بود اما خیلی شناخت نداشتم…

 

02-17-2014 12-46-14

برچسب‌ها: عشق, خدا, حجاب,

فرهنگ حجاب
نویسنده لیلا | تاریخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394

 از دوم دبستان معمولا چادر سرم می کردم سخت بود و لذت بخش! ولی از کلاس سوم دیگه تا امروز ۱۱ ساله خداروشکر هنوز دارمش. اگه نباشه حس خوبی ندارم…

 

فرهنگ حجاب


توصیه یک دوست…
نویسنده لیلا | تاریخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394

 من در یک خانواده مذهبی به دنیا اومدم پدر و مادرم به حجاب و حدود مسائل شرعی خیلی اهمیت میدادند، حجاب رو زودتر از نه سالگی شروع کردم لباس هام بلند و موهام پوشیده بود اما…

 

چادر و دوستی


اولش اجباری بود…
نویسنده لیلا | تاریخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394

 ابتدا حجاب را دوست نداشتم و بالاجبار روسری و مانتو می پوشیدم چون آن را دست و پا گیر می دانستم تا اینکه…

 

اولش اجباری بود


قبل از چادر و بعد از چادر !
نویسنده لیلا | تاریخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394

یک داستان درمورد وضعیت یک بانو قبل از چادر و بعد از چادر…

 

قبل از چادر و بعد از چادر


روش کسب حیا
نویسنده لیلا | تاریخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394

 مستند راه رستگاری


پرچم حجاب
نویسنده لیلا | تاریخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394

 پرچم حجاب


کلید رشد یافتگی دختران چیست؟
نویسنده لیلا | تاریخ : پنج شنبه 1 بهمن 1394

 

قصه قصه دختری است که ثابت کرد همه دختران می توانند پله های ترقی را با میل خویش بالا روند و از مردان رشد یافته روزگارشان سبقت بگیرند و یاد بگیرند زیبایی را درونی کنند. این موارد نشان می دهد دختران ما نیاز به یک الگوی بی همتایی همچون حضرت معصومه(ص) دارند.

امام موسی بن جعفر(ع) دختران زیادی داشت که همگی متقی و فرهیخته بودند و هم اکنون مزار هر کدامشان عبادتگاه و فرهنگسرایی برای مردمانی از اهل بهشت است. اما ماجرای حضرت معصومه(ص) متفاوت از سایر دختران بلکه سایر امامزاده های قبل و بعد از ایشان بود. حضرت معصومه(ص) امتیازاتی دارد که او را به حضرت زهرا(ع) شبیه می سازد و از حد یک امامزاده ی مقدس تا حد یک انسان معصوم بالا می برد، طوریکه لقبش از سوی امام معصوم، معصومه شد. در سالروز وفات حضرت معصومه(ص) به زندگینامه دختری می پردازیم که یکی از ویژگیهای متفاوت ایشان «رشد یافته بودن»در آن روزگار است.


تأثیر فرهنگ اسلامی و مسجد در عفاف و حجاب جوانان
نویسنده لیلا | تاریخ : پنج شنبه 1 بهمن 1394

 در محیطی که سازمان ها برای جلب مشتریان رقابت می کنند، رضایت مشتری عاملی کلیدی در کسب برتری و موفقیت سازمان است؛ چرا که موجب سودآوری و وفاداری مشتری به سازمان می شود. رضایت مشتری، واکنشی احساسی است که از تعامل با سازمان با مصرف محصول حاصل می شود. رضایت، از درک تفاوت بین انتظارات مشتری و عمکرد واقعی سازمان در خدمت رسانی حاصل می شود و نشان می دهد که محصول با خدمات سازمان تا چه سطحی نیازها و انتظارات مشتری را برآورده کرده است. توانایی جذب مشتریان به چند دلیل اهمیت دارد، اولاً، مشتریان ناراضی، علیه سازمان تبلیغ منفی می کنند؛ ثانیاً، بین رضایت مشتری و وفاداری و سودآوری، رابطه قوی و مثبت وجود دارد.مساجد نیز، که سازمانی غیر انتفاعی و مذهبی اند، از این موضوع مستثنا نیستند و اگر در آنها نسبت به خواسته ها و انتظارات مراجعان(نمازگزاران و جوانان) بی توجهی شود، رضایت و وفاداری آنها نسبت به این اماکن کمتر می شود و تمایل کمتری به شرکت در برنامه های مساجد دارند. متأسفانه، در بعضی از مساجد بی توجهی نسبت به خواسته مردم، به خصوص جوانان و نوجوانان و همچنین تعصب شدید به برنامه های سنتی، باعث شده آن ها به تدریج از مساجد فاصله بگیرند و نسبت به گذشته، برای این اماکن اهمیت کمتری قایل شوند. گذشته از این، ممکن است افرادی که به دلایلی از مساجد فاصله گرفته اند، بردیدگاه افراد دیگر، تأثیر گذاشته و آن ها را نیز به مساجد بدبین کنند (یازرلو و ابراهیمی  و عباسی،1392،ص2).



دلنوشته ای زیبا در مورد حجاب همراه با ماجرایی شنیدنی و آموزنده
نویسنده لیلا | تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394

 سرکلاس بحث این بود که چرا بعضی از پسرهایی که هر روز بایک دختری ارتباط دارند، دنبال دختری که تا به حال با هیچ پسری ارتباط نداشته اند برای ازدواج می گردند! اصلا برایمان قابل هضم نبود که همچین پسرهایی دنبال این طور دخترها برای زندگیشان باشند!

این وسط استادمان خاطره ای را از خودش تعریف کرد:
ایشان تعریف میکردند من در فلان دانشگاه، مشاور دانشجوها بودم، روزی دختری که قبلا هم با او کلاس داشتم وارد اتاقم شد، سر و وضع مناسبی از لحاظ حجاب نداشت، سر کلاس هم که بودیم مدام تیکه می انداخت و با پسرا کل کل می کرد و بگو بخند داشت، دختر شوخی بود و در عین حال ظاهر شادی داشت.

سلام کرد گفت حاج آقا 


کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir